d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > E3
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 4 2012 08:33am
mun budjetti annille on korkeintaan 100 fg :S
saa kyllä ootella.. tyypit yrittää 200 fg pyytää vituttaa ku ne annien mettästäjät sai "nyt" annija ihan vitusti ja myyvät uniddejaaaaaaaaaaaaaa
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 4 2012 08:58am
raported for spam, menkääs vittuun

parin tunnin sisällä alkaa microsoftin lehdistötilaisuus
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 4 2012 10:33am
http://www.ign.com/events/e3/2012/live-video live streamii, microsoftin lehdistötilaisuus alkaa ihan just
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 4 2012 10:30pm
E3 ei tueta!


edit/

paitsi et yks peli erottu valtamassapaskasta...

3rd-person shootter

Gameplay:

"Toiminta alkaa vasta 6-7min jälkeen."


Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=tIupDnWk0ko

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 4 2012 10:51pm
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 03:20am
Rayman Legends näytti aika yllättävän hyvältä
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 03:23am
aika jonnepaskoilta näyttää nuokin pelit taas kerran.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 5 2012 04:07am
Quote (Rocko @ 5 Jun 2012 12:23)
aika jonnepaskoilta näyttää nuokin pelit taas kerran.


no pelaa dippe 3
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll