d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tänään Nekalan > Wanhassa Tapissa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 2 2012 06:13pm
Quote (MukavaSamu @ 2 Jun 2012 22:12)
jos olisin tienny olisin tullu kavereiden kaa sekoilee


vilkku oli sillee et 22 esintyy si mennää sinne, niin 21:30 jotkut jäbät on sillee et hannibal esiinty jo... :wallbash:

eli hommakusi....

This post was edited by wani on Jun 2 2012 06:14pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 2 2012 06:14pm
Quote (wani @ 3 Jun 2012 00:13)
vilkku oli sillee et 22 esintyy si mennää sinne 21:30 nii, jotkut jäbät on sillee et hannibal esiinty jo...  :wallbash:


harmi :( tommost sattuu
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 2 2012 07:37pm
jee olin ilveksessä ja fat ladyssä B).et ees pääse sisään niihin
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 2 2012 11:02pm
kaikki vaa siellä tampereella nykyää :(
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 3 2012 03:36am
Quote (theprinceofsmooth @ Jun 3 2012 06:02am)
kaikki vaa siellä tampereella nykyää :(


Tänne vaan :D

Quote (wani @ Jun 3 2012 01:13am)
vilkku oli sillee et 22 esintyy si mennää sinne, niin 21:30  jotkut jäbät on sillee et hannibal esiinty jo...  :wallbash:

eli hommakusi....


Vilkku oli ebin kuljukännis siel :D ?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 04:47am
Quote (MukavaSamu @ 3 Jun 2012 09:36)
Tänne vaan :D



Vilkku oli ebin kuljukännis siel :D ?


Ei se eilen ollu :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 04:19am
Quote (MukavaSamu @ 3 Jun 2012 12:36)
Tänne vaan :D



Vilkku oli ebin kuljukännis siel :D ?


kai se täytyy taas täs joskus tulla.. :D
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 4 2012 04:30am
Quote (wani @ 2 Jun 2012 16:13)
tampere on hyvö paikka :)


khyll
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll