Quote (theprinceofsmooth @ Jun 3 2012 06:02am)
kaikki vaa siellä tampereella nykyää

Tänne vaan
Quote (wani @ Jun 3 2012 01:13am)
vilkku oli sillee et 22 esintyy si mennää sinne, niin 21:30 jotkut jäbät on sillee et hannibal esiinty jo...

eli hommakusi....
Vilkku oli ebin kuljukännis siel

?