Quote (Swash @ 10 Jun 2012 15:23)
http://i.imgur.com/3bDvA.jpg
hahahahahahah!!

Jengi luulee tietävänsä jotain asiasta "kun skrillexin biiseis on droppi ja wubitusta, niin pakko olla kaikissa biiseissä mitä sekin jakaa" vitun idiootit..
€: ja tää netsky biisi oli kyl aika hirveetä sontaa.. ei vaan kolahda.
This post was edited by EreKaiser on Jun 10 2012 06:30am