d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 1 2012 07:34am
Quote (arvonpenaali @ 1 Jun 2012 13:34)
Mä en ees kuse nekalaan päin


Koska nekala kusee sua päin, no ei vaiskaan... turhan raju maine nekalalla :unsure:



This post was edited by wani on Jun 1 2012 07:47am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 1 2012 07:46am
Mie kusen pönttöön..

tänää ehkä vois ottaa parit oluset, mut huomenna vähä enemmä!
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 1 2012 08:35am
Ajelen mönkijällä ja pelaan max payne3.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jun 1 2012 09:03am
Quote (wani @ 1 Jun 2012 15:21)
Mun mutsin taas pitäs heittää mut nekalaan täältä helvetillisestä hervannasta  :angry:  sit alkais juopottelu.


nyt kävi niin että mun mutsi heittää mut kempeleestä ouluun ja meen siinä kaverille pariks tunniks ja sit lähetää ajelee pillurallia kaupungille, loppu illasta kaveri heittää sit mut takas kämpille. meinas olla vähä vaikee saaha tää kaveri kuskiks ku se ei oo koskaa nähny mua kännis ni se pelkää et alan riehuu tai jtn :D
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 1 2012 09:09am
Quote (Speedparts @ Jun 1 2012 05:03pm)
nyt kävi niin että mun mutsi heittää mut kempeleestä ouluun ja meen siinä kaverille pariks tunniks ja sit lähetää ajelee pillurallia kaupungille, loppu illasta kaveri heittää sit mut takas kämpille. meinas olla vähä vaikee saaha tää kaveri kuskiks ku se ei oo koskaa nähny mua kännis ni se pelkää et alan riehuu tai jtn :D


Voi hyvä luoja. Valmistumispäivä ja meet ajeleen pillurallia. Olen sanaton.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 1 2012 09:44am
pari kaliaa, huomenna kykkimistä muiden juhlissa, illalla omat juhlat, profit.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Jun 1 2012 09:56am
Quote (arvonpenaali @ Jun 1 2012 04:34pm)
Mä en ees kuse nekalaan päin


lame
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 1 2012 10:04am
Quote (Rocko @ 1 Jun 2012 18:44)
pari kaliaa, huomenna kykkimistä muiden juhlissa, illalla omat juhlat, profit.


pelaisit diabloa ni ei tarviis örveltää
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 1 2012 11:04am
Quote (arvonpenaali @ Jun 1 2012 03:09pm)
Voi hyvä luoja. Valmistumispäivä ja meet ajeleen pillurallia. Olen sanaton.


pitää niitä corollan uusia 54 tuumasia megasuperhyperbasswarrior subbareita testata. ja uudet pölykapselit vanteis = varma saanti yläasteen läpäisseiltä..
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 1 2012 11:06am
juaahas! ku sitä ei bolooakaa pääse pelaa kai sitä sit on naitava
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll