d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nitroglyseriini > Gieb Info.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 1 2012 12:46pm
tänään oli duunis joku mummeli joka tuns olonsa heikoks (matala verenpaine)

no sepä näppäränä ihmisenä päätti sitte ottaa vähän nitroja, noh eiköhän siitä sitte verenpaine laskenu entistä enemmän

ambulanssilla sairaalaan vaan, suosittelen.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 1 2012 12:56pm
Quote (Artus @ Jun 1 2012 08:46pm)
tänään oli duunis joku mummeli joka tuns olonsa heikoks (matala verenpaine)

no sepä näppäränä ihmisenä päätti sitte ottaa vähän nitroja, noh eiköhän siitä sitte verenpaine laskenu entistä enemmän

ambulanssilla sairaalaan vaan, suosittelen.


ooks vanhuste kodis nykyää duunis?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 1 2012 01:11pm
Quote (Affii @ 1 Jun 2012 20:56)
ooks vanhuste kodis nykyää duunis?


Harvemmin sitä vanhainkodit mitää vartijaa tarvii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 1 2012 01:41pm
Quote (CeePee @ Jun 1 2012 09:11pm)
Harvemmin sitä vanhainkodit mitää vartijaa tarvii


nykyää tiiä siitäkää, kaike maailman mutakuonot siel eteläs ryöstelee vanhusparkoi. tiiä vaikka mise palkattu henkivartijaks!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll