Quote (Artus @ Jun 1 2012 08:46pm)
tänään oli duunis joku mummeli joka tuns olonsa heikoks (matala verenpaine)
no sepä näppäränä ihmisenä päätti sitte ottaa vähän nitroja, noh eiköhän siitä sitte verenpaine laskenu entistä enemmän
ambulanssilla sairaalaan vaan, suosittelen.
ooks vanhuste kodis nykyää duunis?