Quote (BebebBurns @ Jun 1 2012 12:34pm)
kannattaa nyt kattella eka kuitenkin
dodih, nyt on alustavasti katteltuna sodankylän ohjelmistoa, 18 perusnäytöstä, 2 mykkistä, aamukeskustelut nyt ainakin alustavasti.
taasko meinaat sinne hihhuloimaa

vittuku päästy iltavapaille sillo ku ne oli ois ollu varmaa hyvä meno
