d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaapa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 04:06pm
Quote (Finnish @ May 31 2012 12:04am)
miten sitä fg voi ostaa? maksaako se paljon?


http://forums.d2jsp.org/index.php?act=purchaseGold
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
May 30 2012 04:06pm
Quote (arvonpenaali @ May 31 2012 12:02am)
Njagen pitää nostaa fg:n hintaa jotta noin ei tapahtuis B)


fghän on ihan saatanan kallista jo nyt, nuo sun ja mun hilut on + 200$ jos jakelta ostaa.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 31 2012 03:49am
tääl on taas näitä markkinaihmisii liikkeel


fg:n hinta pysyy ~samana, tai jos laskee niin ei kuitenkaan mitenkään paljon. tämä johtuen siitä, että sitä fg tulee forumille kokoajan (kasvu kuitenkin hidasta verrattuna nykyiseen varantoon), mutta toisaalta raffle, tähdet ja unlockit korjaavat fg:tä pois kierrosta.

D3 IGG HINTA laskee paljon enemmän kuin fg (eli teijän silmissä fg:n arvo laskee kun oletatte että IGG hinta pysyis vakiona aina??) koska D3 IGG kultamäärää, myyjiä, kilpailua tulee exponentiaalisesti enemmän kokoajan)

mun mielest toi 100$ 3175 fg on ollu jo vuonna 2008, korjatkaa jos olen väärässä.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 04:01am
Quote (Artus @ 31 May 2012 09:49)
tääl on taas näitä markkinaihmisii liikkeel


fg:n hinta pysyy ~samana, tai jos laskee niin ei kuitenkaan mitenkään paljon. tämä johtuen siitä, että sitä fg tulee forumille kokoajan (kasvu kuitenkin hidasta verrattuna nykyiseen varantoon), mutta toisaalta raffle, tähdet ja unlockit korjaavat fg:tä pois kierrosta.

D3 IGG HINTA laskee paljon enemmän kuin fg (eli teijän silmissä fg:n arvo laskee kun oletatte että IGG hinta pysyis vakiona aina??) koska D3 IGG kultamäärää, myyjiä, kilpailua tulee exponentiaalisesti enemmän kokoajan)

mun mielest toi 100$ 3175 fg on ollu jo vuonna 2008, korjatkaa jos olen väärässä.


Juu on ollu 07-08 asti, ainakin muistani ite. varmaan kauemminkin
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 31 2012 06:40am
fg:n hinta ollu sama ~~ 5 vuotta. ai mistäkö tiedän?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll