d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Megahampurilainen > 3pihvillä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
May 31 2012 11:11am
Varkaudessa joku pulju missä myyvät jotain kerrostalo nimellä olevaa hampurilaista. Siinä on jotain 10 berliinin makkaraa ja 10 sämpylää. En oo ite koskaan koittanu ees syödä. Samassa puljussa myyvät sit kauluspaitoja 8DD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 11:16am
Quote (Maxor @ 31 May 2012 17:11)
Varkaudessa joku pulju missä myyvät jotain kerrostalo nimellä olevaa hampurilaista. Siinä on jotain 10 berliinin makkaraa ja 10 sämpylää. En oo ite koskaan koittanu ees syödä. Samassa puljussa myyvät sit kauluspaitoja 8DD


Cool story bro

This post was edited by wani on May 31 2012 11:16am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 31 2012 11:31am
Mainitsiko joku



This post was edited by BebebBurns on May 31 2012 11:31am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 11:41am
Quote (BebebBurns @ 31 May 2012 17:31)
Mainitsiko joku

http://www.youtube.com/watch?v=eQLt_sUlqnA


aivan tykki. Raimo on suomen räppi skenen aidoin räpäyttäjä ^_^

This post was edited by wani on May 31 2012 11:41am
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 02:14am
paras paikka Mcdonalds! 100 % naudanliha pihvei xD
jokke oli ofc : D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll