d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 10:14am
Quote (PMS @ 30 May 2012 16:10)
En muista kyllä sua ny iha heti... Iso info jos oot joku tuttu :)


^_^ en muista itekkää ku en oo tätä accoo käyttäny pitkää aikaa... :/

e: ja muute vaihoin nimenki samalla.. tossa.. B)



This post was edited by wani on May 30 2012 10:15am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 30 2012 10:18am
Quote (wani @ 30 May 2012 16:14)
^_^ en muista itekkää ku en oo tätä accoo käyttäny pitkää aikaa... :/

e: ja muute vaihoin nimenki samalla.. tossa..  B)


noh jos on ton verran fgtä niin voikin vaihtaa nick. Itse vaihdan nimen kunhan saan warnit vaa veke :) ja tietty fgt
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 10:20am
Quote (PMS @ 30 May 2012 16:18)
noh jos on ton verran fgtä niin voikin vaihtaa nick. Itse vaihdan nimen kunhan saan warnit vaa veke :) ja tietty fgt


^^
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 10:28am
oot noob :D muistan kyl ketä nää olit tosta sigistä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 10:30am
wanha nimi Iamnoob ja todnäk olet behe. maksoitko kui monta euroo tosta?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 10:30am
Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 16:28)
oot noob :D muistan kyl ketä nää olit tosta sigistä


thats right beibe, ja ice viel samas kaiken lisäks, kaikki samas äijjäs :0

This post was edited by wani on May 30 2012 10:52am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 12:08pm
KATO JÄÄSYDÄN B)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 12:08pm
Quote (arvonpenaali @ 30 May 2012 18:08)
KATO JÄÄSYDÄN B)

iltaa ! :banana:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll