☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Mitä Tapahtui Diablo3:lle
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 660
Replies: 21
Track Topic
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#11
May 30 2012 10:32am
Quote (HardyTarget @ May 30 2012 06:08pm)
Empä o päässy vielä tänään sisään.
ei tunnu natsaavan, jep, vois vaikka jonkun elokuvan kattella
Mikk0
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold
:
16,458.00
#12
May 30 2012 10:34am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 19:32)
ei tunnu natsaavan, jep, vois vaikka jonkun elokuvan kattella
project x oli kevyttä viihdettä
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#13
May 30 2012 11:12am
Pelasin ehkä noin 12 tuntia ja kyllästyin.
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#14
May 30 2012 11:24am
sehän on ihan perus et keskiviikkona tulee päivitykset, niinku monessa muussakin battle net pelissä
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#15
May 30 2012 11:49am
Quote (wani @ 30 May 2012 17:19)
vingutte ja vangutte, elkää pelatko jos nii paskaa.. saatana ku pitää valittaa kaikesta.. nykyajan nuoriso
tämä on itseasiassa totta. eiköhän se jo riitä, et kerran sanoo pelin olevan paska ja jättää asian siihen.
d3 on paska
Finnish
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold
:
0.01
#16
May 30 2012 12:29pm
Quote (Rocko @ 30 May 2012 20:49)
tämä on itseasiassa totta. eiköhän se jo riitä, et kerran sanoo pelin olevan paska ja jättää asian siihen.
d3 on paska
http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif
d3 on paska
This post was edited by Finnish on May 30 2012 12:29pm
hempie
Member
Posts: 2,093
Joined: Nov 11 2008
Gold
:
2,443.30
#17
May 30 2012 03:01pm
tajusin äskettäin että pelaan us server.
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#18
May 30 2012 03:02pm
Quote (hempie @ 30 May 2012 23:01)
tajusin äskettäin että pelaan us server.
Tervetuloa klubiin.
Kerkesin eka päivänä vetää useemman tunnin mcdonalds servulla.
nakkipipo
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#19
May 31 2012 03:33am
Rocko.. kerroppas miks D3 = paska ???
vaikka peli toistaakin itseään on silti pakko hakkaa kaikki charrut 60lvl.
excalii
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#20
May 31 2012 05:31am
Haha just joo
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact