d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Tapahtui Diablo3:lle
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 30 2012 10:32am
Quote (HardyTarget @ May 30 2012 06:08pm)
Empä o päässy vielä tänään sisään.


ei tunnu natsaavan, jep, vois vaikka jonkun elokuvan kattella
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
May 30 2012 10:34am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 19:32)
ei tunnu natsaavan, jep, vois vaikka jonkun elokuvan kattella


project x oli kevyttä viihdettä :)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 11:12am
Pelasin ehkä noin 12 tuntia ja kyllästyin.
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 30 2012 11:24am
sehän on ihan perus et keskiviikkona tulee päivitykset, niinku monessa muussakin battle net pelissä
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 30 2012 11:49am
Quote (wani @ 30 May 2012 17:19)
vingutte ja vangutte, elkää pelatko jos nii paskaa.. saatana ku pitää valittaa kaikesta.. nykyajan nuoriso  :bonk:


tämä on itseasiassa totta. eiköhän se jo riitä, et kerran sanoo pelin olevan paska ja jättää asian siihen.






































































































































































































d3 on paska
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 12:29pm
Quote (Rocko @ 30 May 2012 20:49)
tämä on itseasiassa totta. eiköhän se jo riitä, et kerran sanoo pelin olevan paska ja jättää asian siihen.






































































































































































































d3 on paska http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif








































































































































































































d3 on paska

This post was edited by Finnish on May 30 2012 12:29pm
Member
Posts: 2,093
Joined: Nov 11 2008
Gold: 2,443.30
May 30 2012 03:01pm
tajusin äskettäin että pelaan us server.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 30 2012 03:02pm
Quote (hempie @ 30 May 2012 23:01)
tajusin äskettäin että pelaan us server.


Tervetuloa klubiin.
Kerkesin eka päivänä vetää useemman tunnin mcdonalds servulla.
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2012 03:33am
Rocko.. kerroppas miks D3 = paska ???


vaikka peli toistaakin itseään on silti pakko hakkaa kaikki charrut 60lvl.
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 31 2012 05:31am
Haha just joo :d
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll