Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 12:12pm)
Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.
Erottelet vaan hyvin sen jatkeen ja itse
lääkkeen Sit liuotat suussa ja nielaset tohnät.. mieluiten 56mg

eipä sulle varmaan niit pienempiä määrättäiskään.
Tais olla itseasiassa silleen että ellei erotellut niin jotenkin blockkas viihdekäytön.., päällä ~ 2 kerrosta jatke / estoja
This post was edited by Iceheart on May 30 2012 06:20am