Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 13:49)
Vieläkö joku jaksaa lesoo sen join datel .DDD
Ei ummarra.
Miks kukaa lesoo joindatel? Ei se tarkota mitää jos ei oo ollu koko aikaa aktiivisena tääl..
Muutenki ite ekat kerrat kävin jsps sillo ku tääl oli viel d2jsp bot jne

En vaan sillo jaksanu rekisteröityä = im newspawn