d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onneksi Olkoon Minä > Scam Tag Poistettu
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 30 2012 03:13am
seuraavana sininen/vihreä tagi B)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 30 2012 03:17am
OHO!

hurja suoritus kieltämättä.

hyvä pehe.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
May 30 2012 04:42am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 09:31)
jännä ilmiö jos ketään yli 12-vuotiasta aidosti kiinnostaa mikä spawni kukakin on


Uusi kun uusi.

Sama juttu sun kohdalla. Et tiedä mitää skenestä säkki :D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 30 2012 04:45am
autaks mulee
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 04:49am
Quote (Exoduster @ May 30 2012 11:42am)
Uusi kun uusi.

Sama juttu sun kohdalla. Et tiedä mitää skenestä säkki  :D


Vieläkö joku jaksaa lesoo sen join datel .DDD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 30 2012 04:50am
Quote (Exoduster @ May 30 2012 12:42pm)
Uusi kun uusi.

Sama juttu sun kohdalla. Et tiedä mitää skenestä säkki  :D


en kyllä rehentelis memeskeneystuntemisella vai mistä maailmasta yrität puolustustrollata

This post was edited by BebebBurns on May 30 2012 04:50am
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 30 2012 04:53am
Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 13:49)
Vieläkö joku jaksaa lesoo sen join datel .DDD


Ei ummarra.

Miks kukaa lesoo joindatel? Ei se tarkota mitää jos ei oo ollu koko aikaa aktiivisena tääl..

Muutenki ite ekat kerrat kävin jsps sillo ku tääl oli viel d2jsp bot jne :D En vaan sillo jaksanu rekisteröityä = im newspawn
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 30 2012 05:17am
behe scoomas taginsa pois
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 30 2012 06:06am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 10:31)
jännä ilmiö jos ketään yli 12-vuotiasta aidosti kiinnostaa mikä spawni kukakin on


t. nolo 2010 :D spawni :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 30 2012 07:08am
Quote (A2K @ 30 May 2012 06:56)
Onnittelut. Nyt kohti 000% warnia. Toivottavasti onnistut.


Tietenkin onnistun ;)

Quote (rumpali @ 30 May 2012 09:17)
OHO!

hurja suoritus kieltämättä.

hyvä pehe.


Kiitos :)


Quote (Rzi @ 30 May 2012 08:34)
:D en voi uskoa tätä


En minäkään usko sitä :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll