d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ... Yhtään Täysjärkisiä Seassa?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 02:42pm
Quote (rumpali @ May 29 2012 10:42pm)
kuulostaa suunnitelmalta! :D


koitan hommata ystävältäni Adolf nimen ja teen uuden sitten ^_^
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 02:47pm
Quote (Affii @ May 29 2012 11:42pm)
koitan hommata ystävältäni Adolf nimen ja teen uuden sitten ^_^


http://www.youtube.com/watch?v=6QE-KfhG6BQ

This post was edited by rumpali on May 29 2012 02:47pm
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 02:47pm
Quote (rumpali @ May 29 2012 10:47pm)


auu vittuu. oon unohtanu tään jo. NY KYL KAJARIT TÄYSILLE JA JUMAL X10 KUULUMAAN B)

http://www.youtube.com/watch?v=INXrCdaVZww

tää oli se legenda :thumbsup:

This post was edited by Affii on May 29 2012 02:48pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 02:50pm
Quote (Affii @ May 29 2012 11:47pm)
auu vittuu. oon unohtanu tään jo. NY KYL KAJARIT TÄYSILLE JA JUMAL X10 KUULUMAAN B)

http://www.youtube.com/watch?v=INXrCdaVZww

tää oli se legenda  :thumbsup:


;)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 02:55pm
Quote (rumpali @ May 29 2012 10:50pm)
;)


mitäs rumpalille muuta? :P

Quote (rumpali @ Oct 5 2010 03:38pm)
eipä ny oikee iskeny.


PERKELE OOT HAUKKUNU TÄTÄ AIKASEMMI :MAD:

This post was edited by Affii on May 29 2012 02:56pm
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
May 29 2012 02:58pm
moi uus

ps. d3 ei vois kiinnostaa vittuakaa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 03:11pm
Quote (Affii @ May 29 2012 11:55pm)
mitäs rumpalille muuta? :P



PERKELE OOT HAUKKUNU TÄTÄ AIKASEMMI :MAD:


eipä täs ihmeitä! kohta tutimaan.

En suinkaan haukkunut!!

katsoppas.

''eipä ny oikee iskeny.''

eli juuri sillä hetkellä ei iskeny!!!

:rolleyes:

This post was edited by rumpali on May 29 2012 03:12pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 29 2012 04:26pm
hep. paskaahan toi on.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 29 2012 08:57pm
Et ole ainoa :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 30 2012 12:55am
En oo pelannu enkä aijo pelatakkaan. Et oo ainoo.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll