Quote (BebebBurns @ 29 May 2012 20:48)
onnea vaan, etkös tiennyt kompensaatiopojoista? : p
tiesin mut ei ne aluks ois auttanu
Quote (Artus @ 29 May 2012 21:47)
tuliko i+ i i- vai i--?
onnee kuiteski, en oo ihan varma miks lähit riskeeraa pitkää matikkaa kun se ei menny läpi, nyt et voi sanoo et oot kirjottanu matikkaan ollenkaan

joo vähän liian riski oli

siis aluks mulla oli 11 pojoo ja tuli takasi 10 pojol (13 oli tänä vuonna A raja) elikkä sain sitte normi i:n
olin lähettäny sinne ylioopilaslautakuntaan paperit et ne voi miettii siellä vaikuttaako mun sairastama syöpä 2 vuotta sitte noihin kirjotuksiin.
aluks sil ei ollu mitään vaikutusta mutta ne oli ottanu sen uusinta käsittelyyn ja sit olin saanu i+ joka riitti kompensaatio pisteillä sitte lakin saantiin
