d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Ja Ylppärit > Onnekas Päivä Tänään
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 01:59am
noniin nyt ko oot ylioppilas voit viettää vielä sen 5vuotta opiskellessa enne ko tosta koulusta oli mtn hyötyä
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 30 2012 03:01am
Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 09:59am)
noniin nyt ko oot ylioppilas voit viettää vielä sen 5vuotta opiskellessa enne ko tosta koulusta oli mtn hyötyä


Oon kuullu juttuu et opiskelu aika vois olla ihan mukavaakin :)
e: Ja onnittelut :)

This post was edited by kerpele on May 30 2012 03:02am
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
May 30 2012 03:38am
valmistun nyt amiksesta, mutta mielummin jatkan opiskeluja vielä 5 vuotta, ko lähen työmarkkinoille painamaa jotai kakkahommia :o

e: aijoo onneva

This post was edited by Jolli1 on May 30 2012 03:38am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 30 2012 03:40am
Quote (Jolli1 @ 30 May 2012 12:38)
valmistun nyt amiksesta, mutta mielummin jatkan opiskeluja vielä 5 vuotta, ko lähen työmarkkinoille painamaa jotai kakkahommia :o

e: aijoo onneva


joudut jokatapauksessa kakkahommia tekemään ellei käy hyvää tuuria. tai sit kieltäydyt kakkaduuneista ja rahantulo vähenee
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
May 30 2012 03:47am
Quote (Rzi @ 30 May 2012 11:40)
joudut jokatapauksessa kakkahommia tekemään ellei käy hyvää tuuria. tai sit kieltäydyt kakkaduuneista ja rahantulo vähenee


kattoo nyt. käyn ton yhen ylimääräsen vuoden vielä sähköö, jotta saan pätevyyksiä. sit käyn intin ja sitte ois tarkotus käydä kone- ja tuotantotekniikan insinöörikoulu.

kyllähä mää sen tiiän, että tällä välillä joudun vielä tekemää niitä haalarihommia. mut tarkotinkin, etten kyllä niitä hommia lopun elämääni tee.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 30 2012 07:54am
Quote (BebebBurns @ 29 May 2012 20:48)
onnea vaan, etkös tiennyt kompensaatiopojoista? : p


tiesin mut ei ne aluks ois auttanu
Quote (Artus @ 29 May 2012 21:47)
tuliko i+ i i- vai i--?

onnee kuiteski, en oo ihan varma miks lähit riskeeraa pitkää matikkaa kun se ei menny läpi, nyt et voi sanoo et oot kirjottanu matikkaan ollenkaan :P


joo vähän liian riski oli :D
siis aluks mulla oli 11 pojoo ja tuli takasi 10 pojol (13 oli tänä vuonna A raja) elikkä sain sitte normi i:n
olin lähettäny sinne ylioopilaslautakuntaan paperit et ne voi miettii siellä vaikuttaako mun sairastama syöpä 2 vuotta sitte noihin kirjotuksiin.
aluks sil ei ollu mitään vaikutusta mutta ne oli ottanu sen uusinta käsittelyyn ja sit olin saanu i+ joka riitti kompensaatio pisteillä sitte lakin saantiin :)
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
May 30 2012 11:50am
Onnee vaan. Ai tuotti matikka vaikeuksia? Mitäs muita aineita kirjotit? Ja mihin olit aatellu lähtee opiskelee?
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 30 2012 12:09pm
Quote (Maxor @ 30 May 2012 19:50)
Onnee vaan. Ai tuotti matikka vaikeuksia? Mitäs muita aineita kirjotit? Ja mihin olit aatellu lähtee opiskelee?


tuottihan se, black out jännäs tilantees on ollu aina ongelmana
äikän, kemian, englannin ja biologian
vois koettaa ens vuonna hakee opiskelee farmasiaa :) toistaseks varastossa duunissa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll