onnittelut massipäällikölle vaikka taitaa toi Saimoz takoa vieläkin enemmän : p
myin vanhoja kamoja mf kamoja ostaessa ja sit tajusinkin, että onpa aika paskat kamat nyt.
ei ahsta jaksaisi kattella. perkele, kun nyt neljä vai viis päivää ollut jumissa tossa a2 q7, aina jostain syystä jää kesken ja uudelleenalottaessa joutuu juosta taas hitosti, ei oo suosikkiluolastoja noi : p