d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Help!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 08:33am
Quote (Iceheart @ May 29 2012 04:25pm)
no en jaksa laskee mut jotain 3-4 fg päivässä jos maksaisin vuoden sigin pitämisestä 1k fgs


laita vaa mulle sitä fg niin voin koittaa tuplata raflesta

pvp charatki kaipais updatee :3
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 08:34am
Quote (Affii @ May 29 2012 02:33pm)
laita vaa mulle sitä fg niin voin koittaa tuplata raflesta

pvp charatki kaipais updatee :3


ei ei ei ei ei, world is mine... d2jsp... world...mine
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 29 2012 08:41am
onnittelut massipäällikölle vaikka taitaa toi Saimoz takoa vieläkin enemmän : p

myin vanhoja kamoja mf kamoja ostaessa ja sit tajusinkin, että onpa aika paskat kamat nyt. :santa:
ei ahsta jaksaisi kattella. perkele, kun nyt neljä vai viis päivää ollut jumissa tossa a2 q7, aina jostain syystä jää kesken ja uudelleenalottaessa joutuu juosta taas hitosti, ei oo suosikkiluolastoja noi : p
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 08:44am
Jooooooasdasdasd 8a8DDD

This post was edited by Iceheart on May 29 2012 08:50am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 29 2012 09:15am
2.73fg per päivä
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
May 30 2012 07:18am
nice :D en haluis udella jos 012 user + 300 post
ja enemmän fg ku mulla :D ryöstitkö pankin :_D?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 07:20am
Quote (BatGirl @ May 30 2012 03:18pm)
nice :D en haluis udella jos 012 user + 300 post
ja enemmän fg ku mulla :D ryöstitkö pankin :_D?


Vastaus kaikkeen on diablo iii :santa:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll