d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mjoo Perus Butcher
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 27 2012 05:44am
Quote (KUF @ May 27 2012 08:16am)
NO EI IHME JOS VIIKKO HAKATAA MUUTE ACT YKKÖSTÄ


8D
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 27 2012 10:03am
Quote (BebebBurns @ 27 May 2012 11:22)
mut inferno inferno : p kyl tossa ressuja pitää stäkätä huolella jos haluaa selvitä siitä, kun kaikki lattialaatat tulessa.


Tai sit vitusti damagea ja tappaa ennen sitä.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 27 2012 06:47pm
Quote (BebebBurns @ 27 May 2012 11:22)
mut inferno inferno : p kyl tossa ressuja pitää stäkätä huolella jos haluaa selvitä siitä, kun kaikki lattialaatat tulessa.


Quote (Saimoz @ 27 May 2012 19:03)
Tai sit vitusti damagea ja tappaa ennen sitä.


Saimoz +1


edit/ solosin act1 DHlla, eka Infi Butherin vei 5 yritystä. Piti gearia vaihtaa mut 5 stackkii Nephalam Valoria oli.

This post was edited by ParaNoir1 on May 27 2012 06:49pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll