d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Videonkaappausohjelma? > Pelijä Leffoja Yms. Varten
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 07:29pm
Quote (Antichrist- @ 26 May 2012 23:53)
play claw. pystyy ensinnäkin nauhottaa suoraan kompressoituna, mitä fraps ei tietääkseni osaa tehä, kompressointi tulee hyvä laatusena ja pienenä(paaaaaljon kaikkii eri säätöjä). lisäks bonarina pystyy laittaa sellai et se pitää kokoajan buffissa tietyn pitusen ajan(voi ite säätää) minkä pystyy sit ottaa taltee ku painaa nappia, nii ei mee tilanteet hukkaan. nii ja ei vaadi hirveitä resursseja ees. en tiiä onks frapsissä eriksee stop+delete nappula ja start+stop napit tai saaks siinä hiiren pois nauhotuksesta, mut tos saa sellasetki.


Vaikuttaa hyvältä.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 27 2012 02:08am
hypercam
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 27 2012 06:52pm
ite oon xsplittiä käyttäny steamates ja samal tallentanu noi mp4, en muuta osaa sanoa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll