Quote (wani @ Jun 4 2012 07:14pm)
Nightmare of elm street on kauhuleffojen aatelia / oldschoolia... nykyajan kauhut ei millää lyö vertoja.
jep , siinä samalla nice story ja kaikki ja sopivan pelottava , ei mee yö unet 8D
mutta se loppu oli aika jees siin ekas osas

vähän säikähdin