d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kauhuleffat > Check Asap
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 25 2012 11:58pm
Quote (EreKaiser @ May 26 2012 01:41am)
kiitos fiksauksesta :hail:

mut serbian film on oikeesti vähä ku kattois pornoo  :love:

en oo muita manaajia nähny ku sen og version ja oli kyllä sellasta läppää ettei oo toista :'D


Manaaja III yllättävän pätevä :P
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 26 2012 05:04am
high school musical
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
May 26 2012 08:10am
human centipede
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 08:26am
Quote (miki9009 @ May 26 2012 02:10pm)
human centipede


missasit kohdan kauhu
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 26 2012 08:28am
Quote (Iceheart @ May 26 2012 04:26pm)
missasit kohdan kauhu


ja jätit sanomatta komedia :rofl:
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 26 2012 06:17pm
Insidious - ehkä kuumottavin leffa pitkää aikaa :D

This post was edited by Sere on May 26 2012 06:18pm
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 4 2012 10:13am
Nightmare on Elm Street : Jees^^
Silent Hill ihan nice too :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 10:14am
Quote (BatGirl @ 4 Jun 2012 16:13)
Nightmare on Elm Street : Jees^^
Silent Hill ihan nice too :D


Nightmare of elm street on kauhuleffojen aatelia / oldschoolia... nykyajan kauhut ei millää lyö vertoja.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 5 2012 10:02am
Quote (wani @ Jun 4 2012 07:14pm)
Nightmare of elm street on kauhuleffojen aatelia / oldschoolia... nykyajan kauhut ei millää lyö vertoja.



jep , siinä samalla nice story ja kaikki ja sopivan pelottava , ei mee yö unet 8D
mutta se loppu oli aika jees siin ekas osas :D vähän säikähdin
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll