d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Inferno Act 2
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 25 2012 08:19am
Quote (KUF @ 25 May 2012 13:47)
EI TEKIS SULLEKAA VARMAA PAHAA TOI D3....EI O NII PAHA VAATIMUS SAADA MAX LVL


: DDDDDD tämä osu ja upposi

Quote (Rocko @ 25 May 2012 14:00)
turha sun on mua syyttää siitä, että tiimi ei toimi.


sanoo mies joka lopettaa 97 kohdalla viimeistää ku ei osaa pelaa
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 25 2012 08:45am
Quote (PMS @ May 25 2012 04:19pm)
: DDDDDD tämä osu ja upposi



sanoo mies joka lopettaa 97 kohdalla viimeistää ku ei osaa pelaa


nyt luovutti vaan jo 95 :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 25 2012 11:02am
Quote (Rocko @ 25 May 2012 17:00)
turha sun on mua syyttää siitä, että tiimi ei toimi.


EI SILTI TARTTE LOPETTAA SILLAI ETTEI MITÄÄ ILMOTA :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 25 2012 03:03pm
vasta quest seiskassa ite @ a2 : [ noi luolat vittumaisia
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 26 2012 07:21am
Quote (Rocko @ May 25 2012 04:00pm)
turha sun on mua syyttää siitä, että tiimi ei toimi.


älä angstaa kun pahainen teinityttö...
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll