Quote (KUF @ 25 May 2012 13:47)
EI TEKIS SULLEKAA VARMAA PAHAA TOI D3....EI O NII PAHA VAATIMUS SAADA MAX LVL
: DDDDDD tämä osu ja upposi
Quote (Rocko @ 25 May 2012 14:00)
turha sun on mua syyttää siitä, että tiimi ei toimi.
sanoo mies joka lopettaa 97 kohdalla viimeistää ku ei osaa pelaa