d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topicin Arvonen Itemi? > Identtinen Itemi Tippu
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 24 2012 01:45pm
Quote (kyny91 @ 24 May 2012 21:57)
oho lol luin väärin XDD


joo ite kans menin halpaan et ois ollu barb vyö, mut sit ircis toi yks sano equipaa ja ota yks screenshot.. Helpommin välitty viesti, ku kahesta eri kuvasta.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
May 25 2012 06:31pm
mikäköhä o tos pelis paras tavara ny ='''o
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll