☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo Asentumassa
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 730
Replies: 30
Track Topic
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#11
May 24 2012 09:22am
LOL
http://www.iltasanomat.fi/digi/diablo-leskille-satoja-ilmaisia-dildoja/art-1288471722710.html
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#12
May 24 2012 09:52am
Quote (Sere @ May 24 2012 04:57pm)
osaakko kertoa jotain osviittaa siitä, minkälaisia mitkäki charat on?
Druidi on paras
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#13
May 24 2012 10:16am
mist hyväksytää kaveri pyynnöt? ei tunnu menevän kavereille vaik btagit oikei? koitettu spostillaki.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#14
May 24 2012 10:22am
Quote (Sere @ May 24 2012 06:16pm)
mist hyväksytää kaveri pyynnöt? ei tunnu menevän kavereille vaik btagit oikei? koitettu spostillaki.
oikee alakulmahan se, kokeilkaas relogata, reloggaus parantaa hämmentävästi välillä
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#15
May 24 2012 10:24am
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 06:22pm)
oikee alakulmahan se, kokeilkaas relogata, reloggaus parantaa hämmentävästi välillä
oon varmaa vääräs realmis? mist vaihtaa
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#16
May 24 2012 10:26am
Quote (Sere @ 24 May 2012 19:24)
oon varmaa vääräs realmis? mist vaihtaa
jospa et pelais ollenkaa ku ei tuokaa onnistu
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#17
May 24 2012 10:26am
Quote (Sere @ May 24 2012 06:24pm)
oon varmaa vääräs realmis? mist vaihtaa
legendaarista
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#18
May 24 2012 10:28am
vaihoin the americasta europeen, pitääks tehä nyt uus ukko?
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#19
May 24 2012 10:30am
Quote (Sere @ 24 May 2012 19:28)
vaihoin the americasta europeen, pitääks tehä nyt uus ukko?
käynnistä>ohjauspaneeli>ohjelmat ja toiminnot>diabloIII>poista tai muuta>uninstall
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#20
May 24 2012 10:36am
kiitos avusta, ei yllättäny taas yhtää tän foorumin toiminta...
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact