d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Aika Paha
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 24 2012 02:59am

Gabriel osaa kertoo omalla hauskalla tavalla.

This post was edited by MukavaSamu on May 24 2012 02:59am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 03:06am
hmph. samanlainen pöllö ku nää korealaiset joiden kansallislaji on jo joku starcraftin pelaaminen. ei siinä kyllä sitä itekki on pelannu ihan poskettomia sessioita joskus, mutta sentään jossain kohti pystyy itse tiedostamaan sen missä raja menee.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 24 2012 03:07am
Quote (Rocko @ 24 May 2012 09:06)
hmph. samanlainen pöllö ku nää korealaiset joiden kansallislaji on jo joku starcraftin pelaaminen. ei siinä kyllä sitä itekki on pelannu ihan poskettomia sessioita joskus, mutta sentään jossain kohti pystyy itse tiedostamaan sen missä raja menee.


Siinä lvl 97 kohdalla ku et oo päässy pidemmälle :thumbsup:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 03:14am
Quote (PMS @ 24 May 2012 12:07)
Siinä lvl 97 kohdalla ku et oo päässy pidemmälle  :thumbsup:




en ny aukois naamaani jos ainoa saavutus on jonkun koraebotin start napin painaminen. vieläkin jaksat vatvoo noilla sun google script ansioillas :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 24 2012 03:18am
Quote (Rocko @ 24 May 2012 09:14)
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif

en ny aukois naamaani jos ainoa saavutus on jonkun koraebotin start napin painaminen. vieläkin jaksat vatvoo noilla sun google script ansioillas :D


Tais osua aika pahasti ku sua alkaa jopa vituttaa :) ei se ole mun syyni että et osaa pelaa, ja mitä botteihin tulee niin en myönnä mitään :)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 24 2012 03:27am
Quote (PMS @ May 24 2012 10:18am)
Tais osua aika pahasti ku sua alkaa jopa vituttaa :) ei se ole mun syyni että et osaa pelaa, ja mitä botteihin tulee niin en myönnä mitään :)


onko hienoo kusettaa itteesä? Tässä kusetuksessa pointtina on varmaan se, että joskus itse uskot omii
valheisiin ja sit voit kokee onnistumisen tunnetta, vaikka todellisuudessa et ole mitään saavuttanut.

kukin tavallaan, behe botilla.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 24 2012 03:44am
Quote (PMS @ 24 May 2012 12:18)
Tais osua aika pahasti ku sua alkaa jopa vituttaa :) ei se ole mun syyni että et osaa pelaa, ja mitä botteihin tulee niin en myönnä mitään :)


trolli luulee, että viestin vastaaminen on vihastumista. juuh okei.
bottaa lisää, et muuhun pysty.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 24 2012 03:54am
No huuh.. tota just kuumoilin itekki ku oli valvottu yö jo ennestään taustalla ku alettii frendin kans tykittää tota dee3, jossai vaihees meinas lähtee taju aamul x D Ainoot tauot mit oli ni oli tyylii tupakkitauot : D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 24 2012 03:58am
Quote (Ankeli @ May 24 2012 10:54am)
No huuh.. tota just kuumoilin itekki ku oli valvottu yö jo ennestään taustalla ku alettii frendin kans tykittää tota dee3, jossai vaihees meinas lähtee taju aamul x D Ainoot tauot mit oli ni oli tyylii tupakkitauot : D


Riippuu aika pitkälti omasta terveydentilasta. Ite skidinä saatoin pelaa 24-48 tuntia, ja ainot miten vaikutti oli lievä humalatila.
jos et syö muutakon hiilaripaskaa, istut koneella ja dataat vähän liikaa, voi tulla viikatemies hakeen.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 24 2012 04:03am
Quote (MukavaSamu @ 24 May 2012 12:58)
Riippuu aika pitkälti omasta terveydentilasta. Ite skidinä saatoin pelaa 24-48 tuntia, ja ainot miten vaikutti oli lievä humalatila.
jos et syö muutakon hiilaripaskaa, istut koneella ja dataat vähän liikaa, voi tulla viikatemies hakeen.


Näinhä se o, rupes vaan tuntuu sellasii paniikkihäiriön olosii tiloi ku veri pakkautuu torsoo, johtuen just siit ku ei ollu syöny eikä nukkunu, mut niinhän sitä tosissaa pelataa ; ) Tuntu oikeesti et se act3 ei pääty ikinä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll