Quote (MukavaSamu @ 24 May 2012 12:58)
Riippuu aika pitkälti omasta terveydentilasta. Ite skidinä saatoin pelaa 24-48 tuntia, ja ainot miten vaikutti oli lievä humalatila.
jos et syö muutakon hiilaripaskaa, istut koneella ja dataat vähän liikaa, voi tulla viikatemies hakeen.
Näinhä se o, rupes vaan tuntuu sellasii paniikkihäiriön olosii tiloi ku veri pakkautuu torsoo, johtuen just siit ku ei ollu syöny eikä nukkunu, mut niinhän sitä tosissaa pelataa ; ) Tuntu oikeesti et se act3 ei pääty ikinä.