d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Inferno Belial
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 23 2012 04:51pm
Quote (Iceheart @ 23 May 2012 22:09)
EI VIDDU DIPPU DOMMONE 1,1K 2H ASE 8DDD


AH:ssa oli 1,1k 1H ase :DDDD

Pyydettiin joku vitun 60mil :loL:
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 07:17pm
Quote (kyny91 @ May 23 2012 10:51pm)
AH:ssa oli 1,1k 1H ase :DDDD

Pyydettiin joku vitun 60mil :loL:


=PP
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 24 2012 07:19am
Quote (kyny91 @ May 24 2012 12:51am)
AH:ssa oli 1,1k 1H ase :DDDD

Pyydettiin joku vitun 60mil :loL:


Siks ois hyvä otettais pienempi fee siin ku se laitetaa myynti eikä sitä palauteta, ni siel ois vähemmä kamaa mitä kukaan ei edes osta noil hinnoil, helpottais/nopeuttais myös etsimist ja jos ei myy ni se on voi voi.

This post was edited by malbaz on May 24 2012 07:22am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 24 2012 07:47am
Quote (miki9009 @ 23 May 2012 21:11)
60hc. Liian helppo peli



s/s or didn't happen
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 24 2012 09:13am
Quote (malbaz @ 24 May 2012 16:19)
Siks ois hyvä otettais pienempi fee siin ku se laitetaa myynti eikä sitä palauteta, ni siel ois vähemmä kamaa mitä kukaan ei edes osta noil hinnoil, helpottais/nopeuttais myös etsimist ja jos ei myy ni se on voi voi.


juu, totta
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll