☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Inferno Belial
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 578
Replies: 14
Track Topic
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#11
May 23 2012 04:51pm
Quote (Iceheart @ 23 May 2012 22:09)
EI VIDDU DIPPU DOMMONE 1,1K 2H ASE 8DDD
AH:ssa oli 1,1k 1H ase :DDDD
Pyydettiin joku vitun 60mil
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#12
May 23 2012 07:17pm
Quote (kyny91 @ May 23 2012 10:51pm)
AH:ssa oli 1,1k 1H ase :DDDD
Pyydettiin joku vitun 60mil
=PP
malbaz
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
15.00
#13
May 24 2012 07:19am
Quote (kyny91 @ May 24 2012 12:51am)
AH:ssa oli 1,1k 1H ase :DDDD
Pyydettiin joku vitun 60mil
Siks ois hyvä otettais pienempi fee siin ku se laitetaa myynti eikä sitä palauteta, ni siel ois vähemmä kamaa mitä kukaan ei edes osta noil hinnoil, helpottais/nopeuttais myös etsimist ja jos ei myy ni se on voi voi.
This post was edited by malbaz on May 24 2012 07:22am
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#14
May 24 2012 07:47am
Quote (miki9009 @ 23 May 2012 21:11)
60hc. Liian helppo peli
s/s or didn't happen
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#15
May 24 2012 09:13am
Quote (malbaz @ 24 May 2012 16:19)
Siks ois hyvä otettais pienempi fee siin ku se laitetaa myynti eikä sitä palauteta, ni siel ois vähemmä kamaa mitä kukaan ei edes osta noil hinnoil, helpottais/nopeuttais myös etsimist ja jos ei myy ni se on voi voi.
juu, totta
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact