QUOTE=EreKaiser,May 24 2012 01:10am]kuuntelin deltronii yks päivä ajellessa! on kyl hiton hyvä! madness on yks suosikki biisu.[/QUOTE]
Kyl, truu räbstärit varmaan pitää hipsterpaskana, mutta ne vois vaikka liukastua paskaansa imo.
tää on aika witun lumoava
This post was edited by BebebBurns on May 24 2012 04:34am