Quote (Iceheart @ 22 May 2012 20:32)
No en nyt silti lähtis classia haukkumaa ku softina huutelet... d3 hc on mitä on, d2 baba oli naurunasia mutta d3 se tulee oleen varmaa 90% skenestä
näyttäkää mulle yks casteri joka vetää Nm a4 läpi soolona ilman että on ostanu ah:sta mitää, ja lvl 50 ofc.
Quote (Affii @ 22 May 2012 20:33)
ethän sää edes kakkosessa pysyny chickenies kans elos

Kerran kuolin legitisti lvl 92 assan, jätin brs idlaan.
Muut meni ku botin chikeni ei toiminu :DD
This post was edited by Maggie on May 22 2012 01:36pm