d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pelasin Polakkien Kansa D3
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 22 2012 09:26pm
Quote (BebebBurns @ 22 May 2012 01:48)
kai ny kaikki kehnot siniset salvageen paitsi paskat yli 1k voi myydä  :santa:


eh salvagee, myyn NPCelle kaikki yli 200gp mielummin ku salvageen :3
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll