Quote (arvonpenaali @ May 21 2012 11:31am)
Älä kuule naura yhtään siinä.
multit on kivoja,or nat, mutta onko multi jos kukaan ei tiedä minkä multi..
?SS or didnt happen
E: sanotaan näin että aikasemmin oli 1 acco, mut nykyään ei ole enään käytössä niin ei voi sanoa että olen multi

en ole käyttänyt akkoa siitä lähtien kun tän tein, koska se skämmättiin!
This post was edited by Iceheart on May 21 2012 05:35am