d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Fg Sataa > Hahaha
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 20 2012 05:12pm
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 21 2012 05:31am
Quote (excalii @ May 20 2012 11:12pm)


8dddddddddDDDD
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 05:31am
Quote (Iceheart @ May 21 2012 01:31pm)
8dddddddddDDDD


Älä kuule naura yhtään siinä.
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 21 2012 05:32am
Quote (excalii @ May 21 2012 01:12am)




"Joo.. ainaki uus täl acol O.o "
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 21 2012 05:33am
Quote (arvonpenaali @ May 21 2012 11:31am)
Älä kuule naura yhtään siinä.


multit on kivoja,or nat, mutta onko multi jos kukaan ei tiedä minkä multi.. ?

SS or didnt happen

E: sanotaan näin että aikasemmin oli 1 acco, mut nykyään ei ole enään käytössä niin ei voi sanoa että olen multi :) en ole käyttänyt akkoa siitä lähtien kun tän tein, koska se skämmättiin!

This post was edited by Iceheart on May 21 2012 05:35am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 05:36am
Quote (Iceheart @ May 21 2012 01:33pm)
multit on kivoja,or nat, mutta onko multi jos kukaan ei tiedä minkä multi.. ?

SS or didnt happen

E: sanotaan näin että aikasemmin oli 1 acco, mut nykyään ei ole enään käytössä niin ei voi sanoa että olen multi :) en ole käyttänyt akkoa siitä lähtien kun tän tein, koska se skämmättiin!


Ei vittu jätkä on behe
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 21 2012 05:37am
Quote (arvonpenaali @ May 21 2012 11:36am)
Ei vittu jätkä on behe


en vitussa8DDDDDDDD, ENKÄ NATU, ENKÄÄ.. ÖÖÖ... You shall call me mr tuntematon
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 21 2012 05:55am
höhöhö. ei kyllä tuu ostettua jsptä, varmaan ahstakaan mitään kuukauteen pariin, tulis likanen olo : <>

Quote (Rocko @ May 20 2012 10:06pm)
aika vähän tolla juustolla tekee enää tällä foorumilla. iteki vaihdoin jo pois.


voiko vaihtaa irl vai mihin? tähtiin? vielä vähemmän jollain urpoilla tähdillä tekee mitään. :D



This post was edited by BebebBurns on May 21 2012 05:56am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 21 2012 05:56am
Quote (BebebBurns @ May 21 2012 11:55am)
höhöhö



voiko vaihtaa irl vai mihin? tähtiin? vielä vähemmän jollain urpoilla tähdillä tekee mitään.  :D


KAippa se meinaa IGG.

tai sit osti gearit boteillensa -_-

This post was edited by Iceheart on May 21 2012 05:56am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 05:57am
Quote (BebebBurns @ May 21 2012 01:55pm)
höhöhö. ei kyllä tuu ostettua jsptä, varmaan ahstakaan mitään kuukauteen pariin, tulis likanen olo : <>



voiko vaihtaa irl vai mihin? tähtiin? vielä vähemmän jollain urpoilla tähdillä tekee mitään.  :D


Mulle saa antaa jos haluaa :santa:
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll