Quote (Iceheart @ 20 May 2012 22:18)
mahtaa vituttaa :E
No ei kauheesti, oon turhaan tuhlannu blacksmithiin kultaa.
Achievementit vähä enemmän kyrsii mut onneks ei tota 30 tuntia enempää menny.
Uudestaan ku pelaan ni rushin vaa suoraa ja pääsen toho samaan leveliin puolessa ajasta
