d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vaan Jaksa D3
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 20 2012 07:38am
Quote (kukko @ May 20 2012 01:27pm)
Siirsivät sen 31.5.


Jepajee, vois kokeilla sen verran saada myydyksi, että saisi sillä maksettua lisäosan tai saa nähä miten jaksaa.
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 20 2012 08:09am
Quote (BebebBurns @ May 20 2012 03:38pm)
Jepajee, vois kokeilla sen verran saada myydyksi, että saisi sillä maksettua lisäosan tai saa nähä miten jaksaa.


siirtyy vieläkin salee
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 20 2012 08:24am
Quote (BebebBurns @ 20 May 2012 14:15)
24pv kai


Quote (kukko @ 20 May 2012 14:27)
Siirsivät sen 31.5.



Quote
real-money auction house beyond our original estimated date of May 22. Our new estimated date for the launch of this new system is Wednesday, May 30

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4663033/Real-Money_Auction_House_Reminder_and_Update_-18_05_2012#blog

Iha vitu kesken______________________eräseltä peliltä vaikuttaa.

Peli on ihan "OK", mutta mitää hypettävän arvosta ei ole.

This post was edited by ParaNoir1 on May 20 2012 08:25am
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 20 2012 08:30am
miten toi muuten toteutetaan turvallisesti jos kyseessä paypal? siinähän porukka pystyy ottaa massit heti takas ku ovat jotai ostaneet kuulemma??? ...
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 20 2012 08:31am
Quote (Pinkku @ May 20 2012 04:30pm)
miten toi muuten toteutetaan turvallisesti jos kyseessä paypal? siinähän porukka pystyy ottaa massit heti takas ku ovat jotai ostaneet kuulemma??? ...


meinasiks pistää mopot pyörii ja vähä tienata rahaa B)
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 20 2012 08:36am
Quote (Affii @ May 20 2012 04:31pm)
meinasiks pistää mopot pyörii ja vähä tienata rahaa B)



ei vaan meinasin tota paypal ostoa.. sehän ei ole järin turvallinen kun pystyy rahat ottaan takas sen jälkeen kun oot ostanut/myynyt jo jonkun itamin ? siis että sulle jää pikselit ja massitki tulee takas ...
tämähän on suuri ongelma tälläkin foorumilla, nykyään kaikki uudet jotka ostaa ekaa kertaa fg ni saa locked siihe asti et eivät pysty ottaa paypalista rahoi takas..??
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 20 2012 08:47am
Quote (Pinkku @ 20 May 2012 17:36)
ei vaan meinasin tota paypal ostoa.. sehän ei ole järin turvallinen kun pystyy rahat ottaan takas sen jälkeen kun oot ostanut/myynyt jo jonkun itamin ? siis että sulle jää pikselit ja massitki tulee takas ...
tämähän on suuri ongelma tälläkin foorumilla, nykyään kaikki uudet jotka ostaa ekaa kertaa fg ni saa locked siihe asti et eivät pysty ottaa paypalista rahoi takas..??


Kauan sit sil rahan siirrol menee ettei pysty enää ottaa takas ?
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 20 2012 09:10am
Quote (Ankeli @ May 20 2012 04:47pm)
Kauan sit sil rahan siirrol menee ettei pysty enää ottaa takas ?



en tiiä.. oiskoha ollu jopa pari päivää

This post was edited by Pinkku on May 20 2012 09:10am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 20 2012 09:12am
Todella kiintoisaa veli, todella kiintoisaa.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 20 2012 10:41am
Quote (Pinkku @ 20 May 2012 16:36)
ei vaan meinasin tota paypal ostoa.. sehän ei ole järin turvallinen kun pystyy rahat ottaan takas sen jälkeen kun oot ostanut/myynyt jo jonkun itamin ? siis että sulle jää pikselit ja massitki tulee takas ...
tämähän on suuri ongelma tälläkin foorumilla, nykyään kaikki uudet jotka ostaa ekaa kertaa fg ni saa locked siihe asti et eivät pysty ottaa paypalista rahoi takas..??


Eiköhän tuohon joku systeemin muutos ole tulossa. :D

Veikkaan ettei tuu hirveesti käytettyä, jotenkin ei o jaksanu edes jsp:tä käyttää tradeemiseen.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll