Quote (Pinkku @ 20 May 2012 16:36)
ei vaan meinasin tota paypal ostoa.. sehän ei ole järin turvallinen kun pystyy rahat ottaan takas sen jälkeen kun oot ostanut/myynyt jo jonkun itamin ? siis että sulle jää pikselit ja massitki tulee takas ...
tämähän on suuri ongelma tälläkin foorumilla, nykyään kaikki uudet jotka ostaa ekaa kertaa fg ni saa locked siihe asti et eivät pysty ottaa paypalista rahoi takas..??
Eiköhän tuohon joku systeemin muutos ole tulossa.

Veikkaan ettei tuu hirveesti käytettyä, jotenkin ei o jaksanu edes jsp:tä käyttää tradeemiseen.