d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Inferno Difficulty
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 21 2012 02:49am
Siellä se oikee peli imo vasta alkaa, tosi hauskaa ollu jopa randujenki kaa vääntää.

solona ihan anuksesta :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 21 2012 04:49am
Quote (LordChasus @ May 21 2012 09:49am)
Siellä se oikee peli imo vasta alkaa, tosi hauskaa ollu jopa randujenki kaa vääntää.

solona ihan anuksesta :D


just päinvastoin :D soolona menee helposti eikä tarvi raivoo ku muut afkaa ja leachaa.

sitku meet publapelii ni oot yksin siel taikomassa muut seuraa ja kerää iteminsä
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 04:51am
Quote (MukavaSamu @ May 21 2012 12:49pm)
just päinvastoin :D soolona menee helposti eikä tarvi raivoo ku muut afkaa ja leachaa.

sitku meet publapelii ni oot yksin siel taikomassa muut seuraa ja kerää iteminsä


Toihan kuvastaa just sun ja muitten sossurottien toimintaa täälä oikeassa elämässä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 21 2012 05:06am
Quote (MukavaSamu @ May 21 2012 12:49pm)
just päinvastoin :D soolona menee helposti eikä tarvi raivoo ku muut afkaa ja leachaa.

sitku meet publapelii ni oot yksin siel taikomassa muut seuraa ja kerää iteminsä


kuinkas pitkällä oot infernossa, kun helposti menee?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 21 2012 05:14am
Quote (arvonpenaali @ May 21 2012 11:51am)
Toihan kuvastaa just sun ja muitten sossurottien toimintaa täälä oikeassa elämässä.


johan vitsin lohkasit :D XD
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 21 2012 05:19am
Quote (MukavaSamu @ May 21 2012 01:14pm)
johan vitsin lohkasit :D XD


Valitettavasti se ei ees ollu vitsi :mad:
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 22 2012 10:28pm
Inferno on kiva.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll