Quote (Solidium @ 19 May 2012 15:47)
Jokoha on jellonien selkäranka katkastu. Eka erä oli hyvä, mutta tää toinen on ollu kyllä sitten taas todella löysä.
ei tuolla mitään löysäillä. ei venäjä niin hallitse mut heti ku taitopelaajat pääsee kiekkoon ni ei sitä niiltä sa pois ja jokasesta paikasta menee sisää. ei voi mitää