d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Kyssäri
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 11:26am
Quote (Artus @ May 17 2012 08:23pm)
kyl tehomyyjä o rehellinen


heh- Tuli vaa mielee et mikähä diilari se on. Ku Tiedot oli naisen nimellä. Sit s-posti tuli mieheltä joka oli eri nimi. Ja rahat piti pistää miehelle jolla oli eri nimi (sama sukunimi). Veronkierto kuvioita vai scam?! :cry: mut kylläpä tol näytti paljo olevan kohteita myynnis ja myytyjä tuotteita. 2 wow accounttiaki ilman ongelmia-.
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
May 17 2012 12:05pm
Joo. Ei pysty vaihtaa accounttia kun se on kerran lisätty. Ne laittaa tilin lukkoon jos "ostat joltain toiselta etkä itse blizzardilta" Sit joudut palauttaa tilin johon tarviit tiedot + kuvan henkilötodistuksesta että on kyseessä oikee henkilö.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 12:17pm
Täytynee nyt kommentoida kun kyseisen kaupan sain tehtyä ja peli lataa (22 min jälelä) :drool: . Eli e-mail chance on mahollista accountin sisällä, eli pystyy tekeen ihan oman näkösen accountin.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 12:20pm
Quote (Maxor @ May 17 2012 09:05pm)
Joo. Ei pysty vaihtaa accounttia kun se on kerran lisätty. Ne laittaa tilin lukkoon jos "ostat joltain toiselta etkä itse blizzardilta" Sit joudut palauttaa tilin johon tarviit tiedot + kuvan henkilötodistuksesta että on kyseessä oikee henkilö.


lähteet? Ku maksuhan on suoritettu kyseiseltä accountilta. Elikkä ostaessani sain Account s-posti,salasana,turvakysymys ja s-postiosotteen+salasanan mille kyseinen acco oli rekisteröity.

Mite battle.net accountilta voi muuttaa omaa nimeä?

This post was edited by LolBastard on May 17 2012 12:23pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 17 2012 12:23pm
vittu on säälittävää porukkaa ei jumalauta
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 17 2012 12:33pm
Quote (Artus @ 17 May 2012 19:23)
kyl tehomyyjä o rehellinen


Useimmiten kyllä.
Tehomyyjä tarkoittaa vaan sitä että on myynyt väh 100 tuotetta viimeisen 12kk aikana.

Itse en viittiny alkaa käytettynä kyttäämään kun maksoi vaan ~ 40e kaverin kautta henkilökunta alennuksella.
Ei tätä kuitenkaan myymässä olla eteenpäin.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 12:38pm
Quote (LolBastard @ 17 May 2012 21:17)
Täytynee nyt kommentoida kun kyseisen kaupan sain tehtyä ja peli lataa (22 min jälelä)  :drool:  . Eli e-mail chance on mahollista accountin sisällä, eli pystyy tekeen ihan oman näkösen accountin.


kerros sit et onnistuko tää ny iha pro vai mikä menee vituilleen
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
May 17 2012 12:45pm
Quote (Artus @ 17 May 2012 18:23)
kyl tehomyyjä o rehellinen


Vanno
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 17 2012 01:00pm
miten 'casuali' toi d3 on?
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
May 17 2012 01:40pm
kuin tuos muuten tradet toimii?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll