d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Usa > Revanssi
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 10:21am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 19:08)
:bonk: Huumorintajusi on nolla.

Mutta seriously ei se usa mitenkään erityisen kova ole. Yks täysi paska peli niitä vastaan ei tarkota sitä, että seuraava peli on automaattinen voitto usalle. Suurempana floppina pidän jenkkien tasapeliä kazakstania vastaan, kuin suomen häviöö usalle 5-0.


Totta. Ei jenkitkään kovin hyvin oo pelannu. Ei ainakaan odotetulla tavalla.
Se et suomi hävis sen 5-0, oli aika arvattavis. Tai ei ehkä noin kovin lukemin mut kuitenkin.
Nyt suomi on ihmeen hyvin pysyny vauhis mukana joten on täs mahikset jopa jännään peliin.


Voe ny ristus, mä väsyn näihi mainoksiin... :fume:

This post was edited by A2K on May 17 2012 10:26am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 10:26am
noi näyttää nii kusipäiltä ku voi siis amerikaanot



This post was edited by Iceheart on May 17 2012 10:28am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 10:40am
Ja salamatasotus. 1-1
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 10:41am
JÄTKILLÄ TULI PASKAT HOUSUUN KU TEKI MAALIN :mad:

voi helvetin helvetti
Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 17 2012 10:42am
Justihin ku naytti silta, etta Suomi saattaa voittaakin. Taas ollaan lahtotilanteessa. Voi tuota Suomen puolustuspelia.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 17 2012 10:50am
HUHHUH
Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 17 2012 10:51am
Kylla todella loysasti menee Suomalaispelaajat kiekolliseen viholliseen kiinni omalla alueella.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 10:55am
ihan sitä mitä pitiki olla. tiukka peli
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 17 2012 10:57am
Quote (A2K @ 17 May 2012 18:19)
Suutuit koska mulla on realistinen näkemys ottelun lopoutuloksesta?


SU REALISTISUUS KUSEE
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 11:03am
Quote (KUF @ 17 May 2012 19:57)
SU REALISTISUUS KUSEE


Pia murtuu pato. Mut toivon etten oo oikees. :lol:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll