Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 19:08)

Huumorintajusi on nolla.
Mutta seriously ei se usa mitenkään erityisen kova ole. Yks täysi paska peli niitä vastaan ei tarkota sitä, että seuraava peli on automaattinen voitto usalle. Suurempana floppina pidän jenkkien tasapeliä kazakstania vastaan, kuin suomen häviöö usalle 5-0.
Totta. Ei jenkitkään kovin hyvin oo pelannu. Ei ainakaan odotetulla tavalla.
Se et suomi hävis sen 5-0, oli aika arvattavis. Tai ei ehkä noin kovin lukemin mut kuitenkin.
Nyt suomi on ihmeen hyvin pysyny vauhis mukana joten on täs mahikset jopa jännään peliin.
Voe ny ristus, mä väsyn näihi mainoksiin...
This post was edited by A2K on May 17 2012 10:26am