d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sorruin > D3
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
May 17 2012 06:32am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 14:30)
Ite sorruin kanssa :cry:

Varaudu ongelmiin ton installerin kanssa, tais olla kolme vai peräti neljä erilaista erroria asennuksen aikana :fume:


Et oo ainut ollu muutamalla kaverillaki jotai ongelmia sen kanssa ollu.. noh "about 34 min left" katotaan hajoanko ite =D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 06:35am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 15:30)
Ite sorruin kanssa :cry:

Varaudu ongelmiin ton installerin kanssa, tais olla kolme vai peräti neljä erilaista erroria asennuksen aikana :fume:


guest passin sain ja asensin starter editionin ilman mitään ongelmia
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 17 2012 07:04am
Quote (arvonpenaali @ 17 May 2012 15:30)
Ite sorruin kanssa :cry:

Varaudu ongelmiin ton installerin kanssa, tais olla kolme vai peräti neljä erilaista erroria asennuksen aikana :fume:


eipä mullakaa mitään ongelmia ollu asentaa
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 17 2012 07:16am
Quote (LolBastard @ May 17 2012 01:48pm)
ok. Eli jos ostan käytettynä nii mun pitää saada bnet accountin tunnukset mukana?

kattelin vaa tota digital copyn hintaa. 59.90 wtf?? kummiski ~30-40 eur käytettynä.


Tilaat sen vaikka VPD tai verkkokaupan ahvenanmaan varastost ~41e hintaan.
Ja kuka myy tollast käytettynä, eihä sil ees tee mitään koska cd key käytetty, luulis et tos rikottais jotai lakia jos joku liikee myy tollast tuotet.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 07:31am
Quote (malbaz @ 17 May 2012 16:16)
Tilaat sen vaikka VPD tai verkkokaupan ahvenanmaan varastost ~41e hintaan.
Ja kuka myy tollast käytettynä, eihä sil ees tee mitään koska cd key käytetty, luulis et tos rikottais jotai lakia jos joku liikee myy tollast tuotet.


kyl levyi saa myydä asennuslevyinä käytettynä.

just sen takii ko joillain ei toimi se digital installer, tai sit on vaa nii urpo ettei tajuu et cd key voidaan käyttää.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
May 17 2012 07:35am
helposti tuo asennus menee kaikki pelittää =)
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 08:21am
Quote (malbaz @ May 17 2012 04:16pm)
Tilaat sen vaikka VPD tai verkkokaupan ahvenanmaan varastost ~41e hintaan.
Ja kuka myy tollast käytettynä, eihä sil ees tee mitään koska cd key käytetty, luulis et tos rikottais jotai lakia jos joku liikee myy tollast tuotet.


hmm, just tota itekki ajattelin mut kyl noita näyttää huuto.netis olevan myynnis.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 10:36am
Quote (LolBastard @ 17 May 2012 17:21)
hmm, just tota itekki ajattelin mut kyl noita näyttää huuto.netis olevan myynnis.


joo cd key melkeen viel käy niis
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll