d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se Tunne Kun
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 11:47am
Quote (BebebBurns @ May 15 2012 06:44pm)
jos vaikka parin viikon päästä toimii moitteettomasti niin tekeekö tuo siitä jotenkin huonon ostoksen kuitenkin? : <>


Kyllä imo. tällä hetkee se oli paska ostos, sillä olisin voinu ton 60e laittaa vaikka ruokaan.
2 viiko päästä se VOI olla hyvä ostos. en tiedä-
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 15 2012 11:48am
Quote (MukavaSamu @ 15 May 2012 20:47)
Kyllä imo. tällä hetkee se oli paska ostos, sillä olisin voinu ton 60e laittaa vaikka ruokaan.
2 viiko päästä se VOI olla hyvä ostos. en tiedä-


Heh, ootko köyhä tai jotain.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 11:50am
Quote (kukko @ May 15 2012 06:48pm)
Heh, ootko köyhä tai jotain.


Emmä. ootko homo ':D ?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 15 2012 11:50am
Quote (kukko @ May 15 2012 07:48pm)
Heh, ootko köyhä tai jotain.


koska ruoka>peli
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 15 2012 11:54am
niin, saattaa tuntua tällä hetkellä huonolta sijoitukselta siihen odotukseen nähden jonka on itselleen luonut. ostoksen laadun statuksen luulisi paljastua sitten vähän myöhemmin.

söi kyllä muuten nautintoa aikalailla, kun huonoimmilla grafiikka-asetuksilla pyörittäessä tökki aivan törkeästi varsinkin kolmos actissa, ykkönen pyöri sujuvimmin.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 15 2012 11:54am
Se tunne kun en edes ostanut sitä

Mutta mitä vittua Blizzard kun ei onnistu edes pitämään servuja ylhäällä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 11:55am
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 20:54)
niin, saattaa tuntua tällä hetkellä huonolta sijoitukselta siihen odotukseen nähden jonka on itselleen luonut.  ostoksen laadun statuksen luulisi paljastua sitten vähän myöhemmin.

söi kyllä muuten nautintoa aikalailla, kun huonoimmilla grafiikka-asetuksilla pyörittäessä tökki aivan törkeästi varsinkin kolmos actissa, ykkönen pyöri sujuvimmin.


vittu jos pätkii ni en ala
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 15 2012 11:55am
Quote (BloodStream @ May 15 2012 07:54pm)
Se tunne kun en edes ostanut sitä

Mutta mitä vittua Blizzard kun ei onnistu edes pitämään servuja ylhäällä.


tuttu homma jo diablo 2 asti että servut toimii päi vittua :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 11:56am
Joo jos ei näiden 20 kerra jälkee pääse inee ni lähen kulma-apteekkii hakee tuotetta perkele.
jaksa tällästä paskaa... luulis nyt et noi osais varautua tälläsee.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 11:59am
Quote (MukavaSamu @ 15 May 2012 20:56)
Joo jos ei näiden 20 kerra jälkee pääse inee ni lähen kulma-apteekkii hakee tuotetta perkele.
jaksa tällästä paskaa... luulis nyt et noi osais varautua tälläsee.


...............
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll