Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 20:54)
niin, saattaa tuntua tällä hetkellä huonolta sijoitukselta siihen odotukseen nähden jonka on itselleen luonut. ostoksen laadun statuksen luulisi paljastua sitten vähän myöhemmin.
söi kyllä muuten nautintoa aikalailla, kun huonoimmilla grafiikka-asetuksilla pyörittäessä tökki aivan törkeästi varsinkin kolmos actissa, ykkönen pyöri sujuvimmin.
vittu jos pätkii ni en ala