Quote (kyny91 @ May 15 2012 07:14pm)
burbar on imo ainakin iha vitun hieno

lvl 25 vissiinkin jo
E: olen softi xDD
siis joo barbi on hellafuunnn niinQ aina mut toi wdocci oli ihan perseestä imo
ja hc barbi rippas , jos pelais kaikki softina vaikka 50-> ja sit miettis hooceeta ku ton pelin osaa niinku D kakkosen aikanaan