d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lvl 30 Rikki
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 02:12pm
Quote (BebebBurns @ May 15 2012 05:10pm)
38 lv DH, vois nyt vielä 40 lvksi vetäistä jos tuonne enää pääsisi.


Ite nukkuu -_-
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 16 2012 03:27am
Pelaatteko eu servulla vai?

Itellä oli amerikka tossa defaulttina niin nyt alottelin alusta eu:lla.
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 16 2012 06:35am
Quote (kyny91 @ May 15 2012 07:14pm)
burbar on imo ainakin iha vitun hieno :D

lvl 25 vissiinkin jo

E: olen softi xDD


siis joo barbi on hellafuunnn niinQ aina mut toi wdocci oli ihan perseestä imo
ja hc barbi rippas , jos pelais kaikki softina vaikka 50-> ja sit miettis hooceeta ku ton pelin osaa niinku D kakkosen aikanaan
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 16 2012 06:51am
täähän on ihan naurettavan helppo peli :O a1 meni silmät kiinni ja vasemmalla kädellä läpi ilman yhtään potionia :huh:
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 16 2012 07:01am
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 19:10)
38 lv DH, vois nyt vielä 40 lvksi vetäistä jos tuonne enää pääsisi.


wtf.. kaveri veti eilen klo 20 aikoihin lvl 43... oot hidas.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 16 2012 08:30am
Juur hain kaupasta pelin, kattoo ny
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 16 2012 08:39am
Quote (arvonpenaali @ 16 May 2012 15:51)
täähän on ihan naurettavan helppo peli :O a1 meni silmät kiinni ja vasemmalla kädellä läpi ilman yhtään potionia :huh:


act 1 normal difficulty. tuu takas ku meet infernoo
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 05:55pm
Quote (arvonpenaali @ May 16 2012 12:51pm)
täähän on ihan naurettavan helppo peli :O a1 meni silmät kiinni ja vasemmalla kädellä läpi ilman yhtään potionia :huh:


tai ku pääsee NM -_-
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 06:06pm
Quote (CeePee @ May 16 2012 02:30pm)
Juur hain kaupasta pelin, kattoo ny


WANlZKY#2197 addailes.



This post was edited by Iceheart on May 16 2012 06:18pm
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 06:18pm


hups

This post was edited by Iceheart on May 16 2012 06:26pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll