d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hahahah
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 03:48pm
Quote (MukavaSamu @ May 14 2012 11:48pm)
just hain teboililta butaania ja bensaa ku ei ollu muuta impattavaa.


päriseekö? :D
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 15 2012 11:46am
Quote (arvonpenaali @ 15 May 2012 00:31)
Täälä aikuiset ihmiset odottelee tatti pystyssä jonkun tietokonepelin julkasua :---D Ootte säälittäviä B)


Ei sentään yhtä säälittäviä kuin herra joka tekee typeriä trolliposteja ja accoja d2jsp suomifoorumille.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll