d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Asentuu
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 02:43am
arvio 2-4 viikkoa että saa postista :)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 02:53am
Quote (Rzi @ May 15 2012 10:43am)
arvio 2-4 viikkoa että saa postista :)


mistä perseestä oikein tilaatnkun noin nopeeta tulee :santa:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 02:54am
Quote (arvonpenaali @ 15 May 2012 11:53)
mistä perseestä oikein tilaatnkun noin nopeeta tulee :santa:


ihan verovapaana ahvenanmaalta. ei niillä enää oo varastossa ja tilauksia tulee koko ajan

This post was edited by Rzi on May 15 2012 02:54am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 02:58am
Quote (Rzi @ May 15 2012 10:54am)
ihan verovapaana ahvenanmaalta. ei niillä enää oo varastossa ja tilauksia tulee koko ajan


Onnittelut vajaa 5e säästöstä :) Tilasitpa verovapaasti tai et kyllähän sen nyt viikossa jo saa

e. ainiin unohdin että asut sielä mouhijärvellä mihinkä posti ei kulje

B)

This post was edited by arvonpenaali on May 15 2012 02:59am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 02:59am
Quote (arvonpenaali @ 15 May 2012 11:58)
Onnittelut vajaa 5e säästöstä :) Tilasitpa verovapaasti tai et kyllähän sen nyt viikossa jo saa

e. ainiin unohdin että asut sielä mouhijärvellä mihinkä posti ei kulje

B)




kiitos :) tuuppa tuoho mouhijärven teboilille ni katotaa mikä kulkee ja mikä ei

This post was edited by Rzi on May 15 2012 03:00am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 03:03am
Quote (Rzi @ May 15 2012 10:59am)
kiitos :) tuuppa tuoho mouhijärven teboilille ni katotaa mikä kulkee ja mikä ei


Ruipelo ulisee, hyvinhän se sun helkamas varmaa kulkee :rofl:
En ees vaivaudy postaamaan sun ruipelo kuvaa tähän B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 03:12am
Quote (arvonpenaali @ 15 May 2012 12:03)
Ruipelo ulisee, hyvinhän se sun helkamas varmaa kulkee :rofl:
En ees vaivaudy postaamaan sun ruipelo kuvaa tähän B)


B)
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 15 2012 11:48am
Juu asentu helposti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll