d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tunti
Prev123418Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:12pm
Quote (Iceheart @ 15 May 2012 00:10)
luultavasti USA
tai emt... noi meni jotenki hassusti. mut suomen aikaa 01:01 ja se mua kiinnostaA =PPPPPPPPPPP


Jenkit tulee meitä vissii 8h myöhässä :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 03:13pm
nyt on peli ja asentelemaaaan
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:14pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 00:13)
nyt on peli ja asentelemaaaan


Hyvin kerkesit, oliko paljo lössii?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 03:17pm
Quote (Hagerty @ May 14 2012 11:14pm)
Hyvin kerkesit, oliko paljo lössii?


jumbossa ehkä 70-100, varmasti muualla enemmän
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:22pm
Quote (BebebBurns @ 15 May <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=Rkk6MTY4MTc6NjgwOjIwMTI6M2ViNTM3NzM3NWRjYTgxOTA2ZGFiYzI0OTYxOGQ5NGU6ei0xMDYzLTE1MjI4OmZvcnVtcy5kMmpzcC5vcmc%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_0" title="Powered by Text-Enhance">2012</a> 00:17)
jumbossa ehkä 70-100, varmasti muualla enemmän


Otikko screens?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 03:23pm
Quote (Hagerty @ May 14 2012 11:22pm)
Otikko screens?


ai kuvaa? emmää. saa nyt kyllä nähä ehtiikö asennella, 14% atm. päivitteleekös se jotain sen jälkeen sitten vielä?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 03:23pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 00:23)
ai kuvaa? emmää. saa nyt kyllä nähä ehtiikö asennella, 14% atm. päivitteleekös se jotain sen jälkeen sitten vielä?


1.1
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:26pm
Quote (BebebBurns @ 15 May 2012 00:23)
ai kuvaa? emmää. saa nyt kyllä nähä ehtiikö asennella, 14% atm. päivitteleekös se jotain sen jälkeen sitten vielä?


65mb päivitys pitäs olla, onhan tässä aikaakin vielä 01.00 asti vaikka kuinka..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 03:38pm
Quote (Hagerty @ May 14 2012 11:26pm)
65mb päivitys pitäs olla, onhan tässä aikaakin vielä 01.00 asti vaikka kuinka..


mjoo, mitä nyt puolessa tunnissa 59% niin hiukan tiukoille vain.
Member
Posts: 2,444
Joined: Oct 14 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 14 2012 03:38pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123418Next
Add Reply New Topic New Poll