d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vittu Oo Totta...
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 09:38am
Quote (KUF @ 14 May 2012 18:21)
EI SE O PASKA PAIKKA....MITE SE MUKA VOIDAA TOIMITTAA KO EI O VIEL ILMESTYNYTKÄÄ


this!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 14 2012 11:31am
Quote (BebebBurns @ 14 May 2012 17:46)
sen verran paranoidi olin, että ennakkovarasin sitten gamestopista ja sieltä hakemaan tänään. muuten olisin plitsun sivuilta ostellut, mutta onhan se nyt käsittämätöntä maksaa digitaalisesta enemmän euroja.


Nii joo onko se yörelease tänään? Itekin taisin käydä varaamassa, kai sitä vois lähtee hakemaan.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 14 2012 11:35am
Tuon takia en viittiny tilata mistään.

Käyn huomenna ostamassa ihan paikan päällä.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
May 14 2012 11:47am
jeps tänäänhän ne sen on laittanu postiin, ois muuten tullu etuajas
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 14 2012 01:54pm
Quote (Lakana @ 14 May 2012 20:47)
jeps tänäänhän ne sen on laittanu postiin, ois muuten tullu etuajas


Ne ilmotti et ois pistäny keskiviikkona postiin
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 14 2012 01:55pm
Kohta gamestopille, onkohan siellä pitkät jonot mitä luulette?
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 02:51pm
Quote (Saimoz @ 14 May <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=Rkk6MTY4MTc6NjgwOjIwMTI6M2ViNTM3NzM3NWRjYTgxOTA2ZGFiYzI0OTYxOGQ5NGU6ei0xMDYzLTE1MjI4OmZvcnVtcy5kMmpzcC5vcmc%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_1" title="Powered by Text-Enhance">2012</a> 22:55)
Kohta gamestopille, onkohan siellä pitkät jonot mitä luulette?


Otahan camera mukaa ja screen, porukka telttamajoituksessa siin pihalla ollu jo lauantaista asti :drool:

This post was edited by Hagerty on May 14 2012 02:52pm
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 14 2012 03:34pm
Quote (Hagerty @ 14 May 2012 23:51)
Otahan camera mukaa ja screen, porukka telttamajoituksessa siin pihalla ollu jo lauantaista asti  :drool:


Menin puol 12 sinne olin joku 10. Jyväskylän jonossa.
Sit sinne tuli lisää porukkaa varmaa jotain 70 yhteensä.
Ei ollu telttailijoita.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll