Quote (Saimoz @ 14 May <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=Rkk6MTY4MTc6NjgwOjIwMTI6M2ViNTM3NzM3NWRjYTgxOTA2ZGFiYzI0OTYxOGQ5NGU6ei0xMDYzLTE1MjI4OmZvcnVtcy5kMmpzcC5vcmc%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_1" title="Powered by Text-Enhance">2012</a> 22:55)
Kohta gamestopille, onkohan siellä pitkät jonot mitä luulette?
Otahan camera mukaa ja screen, porukka telttamajoituksessa siin pihalla ollu jo lauantaista asti
This post was edited by Hagerty on May 14 2012 02:52pm