d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Kazakstan
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 14 2012 08:34am
Suomalaiset pelas USAa vastaan niin päin helvettiä koko ajan.. pari hyvää yritystä maalin tekemiseen, muttei sit sen kummempaa.. sit piti viel käydä hermoilemaan ja ottaa se 5 + 20 sieltä :DD vitun ääliöt.

Toivottavasti tää matsi menee paremmin!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 08:54am
Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2012 16:17)
Lethonen pelaa hyvin, Suomen pakit on säälittävää paskaa.... Perus suomalaiset alkaa heti vihaamaan maalivahtia kun se ei oo puoli_jumala ja saa jokasta kiekkoo kiinni kun se jätetään yksin maalille... USA:lle ansaittu voitto ja saa olla aika vitun idiootti jos oikeesti odottaa voittoa USAa, Kanadaa, Ruotsia, Venäjää tai Tsekki vastaan näillä pakeillai ^^... Melkeen yhtä karsee jääkiekkokulttuuri ku Philadelphiassa :3


joo. huippuveskan pitää kyllä muutama kunnon seivi vedellä pelissä mutta ei aina onnistu. silkkaa paskaa suomen puolustus ja myös hyökkäys jos vastustaja alkaa tosissaa painamaan päälle. ei ne pysty sillon tekemää mitää
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 10:28am
Quote (Rzi @ May 14 2012 04:54pm)
joo. huippuveskan pitää kyllä muutama kunnon seivi vedellä pelissä mutta ei aina onnistu. silkkaa paskaa suomen puolustus ja myös hyökkäys jos vastustaja alkaa tosissaa painamaan päälle. ei ne pysty sillon tekemää mitää


ugh, ärtsi on puhunut
Member
Posts: 3,310
Joined: Oct 12 2008
Gold: 4.00
Warn: 10%
May 14 2012 10:29am
Paha paikka, veikkaisin et 2 - 1 Suomelle
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2012 10:34am
turpaa tulee
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 10:34am
suomi vie 5-1
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 14 2012 11:22am
kazakhstan 5 - 8 suomi ja 16 tonnia inc. :DD safebet.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
May 14 2012 11:23am
Suomi voittaa varmaa 4-3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 01:03pm
Quote (Rzi @ 14 May 2012 19:34)
suomi vie 5-1


vittu. ois voinu tätä koittaa eikä yhtä toista
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 14 2012 01:05pm
FILPPULA VETÄNY IHA PERKELEE KOVI NY.....4 PISTET JO TÄS MATSIS

/E JA VITTU TÄS PASKAS PELIS TULEE IHA VITUSTI JÄÄHYJÄ.....EILISENKI MATSI EDEST ~~

This post was edited by KUF on May 14 2012 01:05pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll