Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2012 16:17)
Lethonen pelaa hyvin, Suomen pakit on säälittävää paskaa.... Perus suomalaiset alkaa heti vihaamaan maalivahtia kun se ei oo puoli_jumala ja saa jokasta kiekkoo kiinni kun se jätetään yksin maalille... USA:lle ansaittu voitto ja saa olla aika vitun idiootti jos oikeesti odottaa voittoa USAa, Kanadaa, Ruotsia, Venäjää tai Tsekki vastaan näillä pakeillai ^^... Melkeen yhtä karsee jääkiekkokulttuuri ku Philadelphiassa :3
joo. huippuveskan pitää kyllä muutama kunnon seivi vedellä pelissä mutta ei aina onnistu. silkkaa paskaa suomen puolustus ja myös hyökkäys jos vastustaja alkaa tosissaa painamaan päälle. ei ne pysty sillon tekemää mitää