d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Noin Sinne Meni Ukko > Joku Fitun Hom0
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
May 13 2012 05:58am
Jos sulla oli jo eni niin mihin vittuun sä enää muiden tp tarviit?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 13 2012 06:41am
Quote (Mikk0 @ May 13 2012 11:58am)
Jos sulla oli jo eni niin mihin vittuun sä enää muiden tp tarviit?


no tietty fin-1 afkaamisee, bottejahan nää seuraa -_-
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll