d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 58 Tuntia
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 13 2012 01:04am
pelaamatta paskaa.
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 13 2012 01:15am
Quote (Rocko @ May 13 2012 09:04am)
pelaamatta paskaa.


Aivan.
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 13 2012 01:59am
Quote (BebebBurns @ 12 May 2012 13:58)
oujee


Mikä toi sigi oikee on? :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 13 2012 02:09am
Quote (LordChasus @ May 13 2012 09:59am)
Mikä toi sigi oikee on? :D


Jos tota pääveijaria tarkoitat niin http://fi.wikipedia.org/wiki/Karhukainen : }
Member
Posts: 1,243
Joined: Aug 7 2007
Gold: 118.25
May 13 2012 02:21am
Miksi edes vaivautua kun lopputuloksena on samaa haxor paskaa kuin D2.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 13 2012 03:04am
noin suuret antipatiat varsinkin d2 forumilla kertoo jostain egoon liittyvästä, en oo varma kyllä mistä
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 13 2012 06:15am
Quote (rattis @ 13 May 2012 10:21)
Miksi edes vaivautua kun lopputuloksena on samaa haxor paskaa kuin D2.


miksi tehdä mitään kun kuitenkin lähtee nirri
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 13 2012 06:35am
Quote (rattis @ May 13 2012 08:21am)
Miksi edes vaivautua kun lopputuloksena on samaa haxor paskaa kuin D2.


millä vitun aivoilla näin päättelette, 10 vai 11 vuodessa ehtii vääntää oikeastaan jo aikamoiset koodit peliin kuin peliin ja muutenkin johon tulee patchei varmaan kerran 2 vuodessa

kyse on nyt diablo 3 johon tulee luultavasti joka viikko patchi yms lisäreitä vuoden välein, ja enään ei ole vuosi 2000, teknologia hieman kehittyny, you stupidooo esee

This post was edited by Iceheart on May 13 2012 06:40am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 13 2012 11:23am
Alle 30

: O
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 13 2012 12:05pm
Quote (BebebBurns @ May 13 2012 05:23pm)
Alle 30

:    O


^_^ kohta se alkaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll