Quote (rattis @ May 13 2012 08:21am)
Miksi edes vaivautua kun lopputuloksena on samaa haxor paskaa kuin D2.
millä vitun aivoilla näin päättelette, 10 vai 11 vuodessa ehtii vääntää oikeastaan jo aikamoiset koodit peliin kuin peliin ja muutenkin johon tulee patchei varmaan kerran 2 vuodessa
kyse on nyt diablo 3 johon tulee luultavasti joka viikko patchi yms lisäreitä vuoden välein, ja enään ei ole vuosi 2000, teknologia hieman kehittyny, you stupidooo esee
This post was edited by Iceheart on May 13 2012 06:40am