joo on kyllä hyvin yleinen vika kauhuleffoissa, että kaikissa ihan sama juoni
sit viel nyt vissii tänä vuonna tuli se cottage tai joku vastaava ja siin on tagline tyyliin et "Luulet tietäväsi mitä tapahtuu" tms.. ja tapahtuu just niinku kaikissa muissaki
