d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hahhaha
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 11 2012 06:56pm
Quote (Iceheart @ May 12 2012 02:51am)
8DDDDD  TÄTÄ KAIPASIN, TÄÄL EI OO PITKÄÄ AIKAA OLLU RANDOMEIS KERTOMAS STOOREI


No hyvä et sait siit naurut.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 06:57pm
Quote (malbaz @ May 12 2012 12:56am)
No hyvä et sait siit naurut.


KYLLÄ

e: jätän softit rauhaan ja lähenki jatkoille vaik luulin et ilt aoli täs

This post was edited by Iceheart on May 11 2012 06:58pm
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 11 2012 07:11pm
Quote (Iceheart @ May 12 2012 02:57am)
KYLLÄ

e: jätän softit rauhaan ja lähenki jatkoille vaik luulin et ilt aoli täs


Joh, parempi tehä näin ni ei tarvii noukkii niit eriksee hautuumaalt.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 12 2012 01:52am
Quote (Iceheart @ 12 May 2012 03:51)
8DDDDD  TÄTÄ KAIPASIN, TÄÄL EI OO PITKÄÄ AIKAA OLLU RANDOMEIS KERTOMAS STOOREI


Terveisin random
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll