Quote (tinblo @ 12 May 2012 04:41)
A2K varmaan tietää asiasta jotain, odottele sen vastausta.

niin, onhan mulla 3v poika ja toinen tulossa.
"kun vaistot herää, niin tiiät mitä tehdä"
eli ajan kanssa vaan. kyllä jokainen osaa.
jos jotai kysymyksiä on ni voit laittaa PM ni vastaan ku kerkiän.
