Quote (Iceheart @ 11 May 2012 16:45)
NO SAATANA:DDD, PELAAKS JOKU KUSIPASKA PHILSTRÖM?!
VITUSTI PAREMPI SE O KO JOKU VITU TUPPURAINE
Quote (Ocen @ 11 May 2012 21:47)
kuffi jinxas tän homman, älä nuolaise ennenkuin tipahtaa
JOOH NIIN TEIN....VITU KAPASE KENTÄLLISE SAI POMMITTAA