d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Jeesus
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 10 2012 12:47pm
Quote (BebebBurns @ May 10 2012 08:38pm)
Tuosta selviää mukavasti sillä, ettei katso ollenkaan.


varmaan joo selviätkin kivasti kun ei ole mistä kattoa. pummi
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 12:49pm
Quote (sipuli @ May 10 2012 08:47pm)
varmaan joo selviätkin kivasti kun ei ole mistä kattoa. pummi


selviäis erinomaisesti vaikka olisi boksi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 10 2012 12:51pm
Quote (BebebBurns @ 10 May 2012 21:46)
Pitäähän sitä välillä teijän homostelua kurkkia.


:fume:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 12:52pm
Quote (Rzi @ May 10 2012 08:51pm)
:fume:


:ph34r: :santa: Karskia menoa.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
May 11 2012 03:25am
no onhan se mertaranta parempi mutta mikäs siinä, kyllä tuotakin katsoo
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 11 2012 03:32am
Quote (Iceheart @ 10 May 2012 20:38)
Oon tosin kuullu huhua et mertaranta alkaa vähä ruostua :E


Huhut pitävät tunnetusti aina paikkansa.

Kyllähän tuo ääni totuttelua vaatii mutta peliähän tässä katotaan.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 11 2012 10:08am
Quote (HardyTarget @ May 11 2012 09:32am)
Huhut pitävät tunnetusti aina paikkansa.

Kyllähän tuo ääni totuttelua vaatii mutta peliähän tässä katotaan.


Mertsi säästelee paukkujaan myöhemmäksi... ^.^

Jos kunnon tilanne/maali/asia tulee niin kyllä Mertsiltä löytyy sanoja, no doubt.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
May 11 2012 10:15am
Quote (TheJoona @ May 11 2012 07:08pm)
Mertsi säästelee paukkujaan myöhemmäksi... ^.^

Jos kunnon tilanne/maali/asia tulee niin kyllä Mertsiltä löytyy sanoja, no doubt.


taivas varjele mikä sieltä tulee
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll