Quote (rumpali @ May 12 2012 11:54am)
minulla myös on semmone ropleemi.
on mulla vista ja tahtois sillee saada et ku on vaa yks käyttäjä ni se kirjautuu suoraan sisään ku koneen käynnistää.
ennen teki niin mut sit jotai kävi et täytyy ain klikkaa tota käyttäjä kuvaketta siin alotus ruudus, et se ei niiku mee ittellää sen ohi.
kertokaa kuinka ratkaisen tämän!
eikö ketään osaa auttaa ?