d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diaablo 3 > Mistäs Sen Sais Halvimmal
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 9 2012 11:46am
on kyllä niin vitun köyhää porukkaa, hävetkää
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
May 9 2012 02:43pm
Ite oon ennakkotilannu sen joku 3vuotta sitte discshopitista 30eurolla.

Täytyypi silti ostaa diginä et pääsee vähä enemmin pelaileen.
:3
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 02:47pm
Quote (Pomppeli @ May 9 2012 05:46pm)
on kyllä niin vitun köyhää porukkaa, hävetkää


Pelasiks joskus nimel ilkka_kanerva tais olla vuosi 07 kun oli se ilkka kanerva mediahässäkkä? :D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 9 2012 05:14pm
Quote (Pomppeli @ 9 May 2012 20:46)
on kyllä niin vitun köyhää porukkaa, hävetkää


Köyhä =/ säästelijäs
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 10 2012 12:10am
kaikille sama hinta, mutta köyhälle kallis.

nyt suut suppuun jokanen!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll